Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla – aktualizacje, referrale i inne
EAP - dlaczego oddałem
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="tenOr, post: 9408, member: 297"] Bawiłem sie przez 2 dni EAP. Fajny dodatek, ale moim zdaniem nie warty w tej chwili tych pieniędzy. Chyba, że jeździcie non stop po drogach ekspresowych lub autostradach. Moje szybkie spostrzeżenia: [LIST] [*][B]parkowanie automatyczne[/B]: w sumie jedyna rzecz która działa całkiem spoko. pod warunkiem, że jesteście OK jak kręci wam kołami jak stoi w miejscu. ja jestem oldskoolem i uczyli mnie że jak tak będę robił to obleję egzamin na prawko :) ale naprawdę daje radę. znajduje właściwie wszystkie miejsca które chciałem. parkuje dobrze (nie idealnie) zarówno prostopadle jak i równolegle. [*][B]summon[/B]: przód / tył OK, ale nie widzę większego zastosowania. Smart summon nie jest smart. Przejedzie 3 m i krzyczy że już maksymalną odleglosc pokonal i mam sie walic. Albo sie rozlaczy. Takze teges... [*][B]samodzielna zmiana pasów[/B]: gdyby bylo jak w stanach to bym bral (czekaja na [USER=6]@Bronek[/USER] jak przetestuje?). w tej chwili to wieksze zawracanie głowy niż jest to wszystko warte. patrzysz na ekran --> kierunkowskaz --> ruch kierownica. macie na to 5 (10?) sekund i zakladajac. ze sie wyrobicie w czasie, to w moim przypadku ruch kierownica konczyl sie w duzej ilosci przypadkow wylaczeniem systemu, bo za mocno ruszylem. do tego Tesla nie bierze pod uwage, ze ten samochod co go widzi na lewym pasie daleko (wiec mozna wyprzedzac) cisnie 2 paki i nawet na mad maxie was dogoni i bedzie swiecil po plecach. raczej jazda relaksacyjna to nie jest. to nie jest to glupi mechanizm, ale ja to robie w tej chwili 5x bardziej plynnie i szybciej. [/LIST] [COLOR=rgb(41, 105, 176)][B]I wisienka na torcie: rezygnacja[/B][/COLOR]. Link do zwrotu kasy na stronie przekierowuje Was na jakąś w połowie pusta stronę od czapy, ktora ma sie nijak do tego co chcemy zrobić. Tesla Polska tradycyjnie nie odbiera telefonów. Po godzinie ktoś z Holandii odebrał i załatwił wniosek ręcznie. Także uwaga jeśli będziecie to robić w weekend, może się nie udać. Reasumując, jeśli będę miał kiedyś sporą nadwyżkę $, a nawigacja będzie działać jak w Stanach, to czemu nie. W tej chwili zamiast polecam boosta (jeśli macie SR albo LR). Warto. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla – aktualizacje, referrale i inne
EAP - dlaczego oddałem
Top