p0li
Pionier e-mobilności
muszę przestac jeździć
w ciągu 2 tygodni od odbiory zrobiłem 2500km
ostatnią podróż do celu oddalonego ok 320km zakończyłem wczoraj z następującymi wnioskami
- ABRP ssie - kazał mi sie 2 razy ładować, wyszukał jakąś dziwną ładowarkę na parkingu uniwersyteckim gdzie nie było można jej uruchomić bo raz - tylko dla pracowników, dwa mimo 3 złaczy można było uzywać tylko jednego - pojechaliśmy dalej i ładowaliśmy się gdzie indziej - już przy autostradzie
dodatkowo mimo wersji premium nie współpracuje z android auto
- ładowarki przy autostradach mają wyższe ceny niż oddalone parę kilometrów - ponadto przy autostradach mozna natknąć się na innych podróżnyc ładujących swoje auta więc dochodzi czekanie w kolejce lub ładowanie wolne
- na cytrynke łdowarka 50kW jest wystarczając ana szybkie ładowanie - doładowanie na następne 100-150km trwa tyle co znalezienie toalety i jedyneczka
na ładowarkach 100kW zanim moje kobiety wróciły z toalety musiałem przerwac bo naładował się już od 32 do 86%
- zużycie energi:
jazda tam - pogoda bez silnych wiatrów, temp 15-25 stopni 3 osoby na pokładzie plus bagaże, prędkość 115 na tempomacie, trasa prowadząca przez odcinek najbardziej nielubiany przez tirowców (Kassel Berge - 4% podjazdy i zjazdy), całkowita odległość 349km - zużycie 16,7kWh/100km
jazda z powrotem - pogoda podobna z tym że na początku lekki deszcz, prędkość na tempomacie 120kmh, trasa identyczna ale jedno ładowanie, przez to całkowita długość 325km i zuzycie 17,1kWh/100km
średnia jak na fotach
w ciągu 2 tygodni od odbiory zrobiłem 2500km
ostatnią podróż do celu oddalonego ok 320km zakończyłem wczoraj z następującymi wnioskami
- ABRP ssie - kazał mi sie 2 razy ładować, wyszukał jakąś dziwną ładowarkę na parkingu uniwersyteckim gdzie nie było można jej uruchomić bo raz - tylko dla pracowników, dwa mimo 3 złaczy można było uzywać tylko jednego - pojechaliśmy dalej i ładowaliśmy się gdzie indziej - już przy autostradzie
dodatkowo mimo wersji premium nie współpracuje z android auto
- ładowarki przy autostradach mają wyższe ceny niż oddalone parę kilometrów - ponadto przy autostradach mozna natknąć się na innych podróżnyc ładujących swoje auta więc dochodzi czekanie w kolejce lub ładowanie wolne
- na cytrynke łdowarka 50kW jest wystarczając ana szybkie ładowanie - doładowanie na następne 100-150km trwa tyle co znalezienie toalety i jedyneczka
na ładowarkach 100kW zanim moje kobiety wróciły z toalety musiałem przerwac bo naładował się już od 32 do 86%
- zużycie energi:
jazda tam - pogoda bez silnych wiatrów, temp 15-25 stopni 3 osoby na pokładzie plus bagaże, prędkość 115 na tempomacie, trasa prowadząca przez odcinek najbardziej nielubiany przez tirowców (Kassel Berge - 4% podjazdy i zjazdy), całkowita odległość 349km - zużycie 16,7kWh/100km
jazda z powrotem - pogoda podobna z tym że na początku lekki deszcz, prędkość na tempomacie 120kmh, trasa identyczna ale jedno ładowanie, przez to całkowita długość 325km i zuzycie 17,1kWh/100km
średnia jak na fotach