W skrócie:
- waży 1 tonę
- pojemność aku 11.52 kWh
- pracuje przez cały dzień (czas pracy 4h), ładuje się gdy pracownicy mają przerwę
- nie dymi, więc można pracować w podziemiach bez problemu
- nie wibruje, więc nie uszkadza wszystkiego dookoła, a to wykopalisko archeologiczne
- nie ma wielkiego zadka, więc łatwiej manewruje w wąskich korytarzach (spalinowa wersja też nie ma)
- jest mniej uciążliwy w mieście z powodu cichszej pracy
- jadąc ma szerokość 71 cm, rozkłada się do 110 cm dla większej stabilności przy pracy
- pałąk chroniący kierowcę odchyla się co pozwala mu przejechać przez standardowe drzwi
W porównaniu widzę, że jest cięższy od spalinowego o około 22 kilo, ale za to sięga o 5 cali (12,5 cm) głębiej.
- waży 1 tonę
- pojemność aku 11.52 kWh
- pracuje przez cały dzień (czas pracy 4h), ładuje się gdy pracownicy mają przerwę
- nie dymi, więc można pracować w podziemiach bez problemu
- nie wibruje, więc nie uszkadza wszystkiego dookoła, a to wykopalisko archeologiczne
- nie ma wielkiego zadka, więc łatwiej manewruje w wąskich korytarzach (spalinowa wersja też nie ma)
- jest mniej uciążliwy w mieście z powodu cichszej pracy
- jadąc ma szerokość 71 cm, rozkłada się do 110 cm dla większej stabilności przy pracy
- pałąk chroniący kierowcę odchyla się co pozwala mu przejechać przez standardowe drzwi
W porównaniu widzę, że jest cięższy od spalinowego o około 22 kilo, ale za to sięga o 5 cali (12,5 cm) głębiej.
Last edited: