Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Elektryk dla rodziny z dzieckiem do 70k Euro.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="nabrU, post: 187872, member: 919"] Hmm, Audi Q4 e-tron 55 quattro jest tak samo przestronne w środku jak Enyaq czy ID.4 (czy nawet ID.3) bo to ta sama platforma MEB z tym samym rozstawem osi 2765mm. ID.7 z kolei to 'inna bajka' z rozstawem 2971mm. Więc szkoda w ogóle rozmawiać o obszerności innych z listy na tylnej kanapie. Nie wspominam nawet o zasięgu SUVa i 4x4 w Audi bo średnie (wg EV database) 395km nawet się nie umywa do średniego 520km w ID.7 Audi każe sobie za wszystko dodatkowo płacić, bo w standardzie 55 quattro niewiele jest z ww. dodatków. Nie zauważyłem tej skóry nappa (jest kombinacja skóry / ekoskóry z dopłatą od 11 do 19 tyś. zł), grzana kierownica - 900zł, tempomat - 1500zł, adaptacyjny tempomat w pakiecie Technology (z matrycowymi LEDami itp) za jedyne 8660 zł, HUD w pakiecie MMI Pro za 5300zł (standard w ID.7 Pro S). Więc jeśli ten e-tron w podstawie to 283 800 zł to za ww. dodatki wyjdzie powyżej limitu 70 tyś. euro (nie uwzględniam rabatów). [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Elektryk dla rodziny z dzieckiem do 70k Euro.
Top