Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Elektryk za 30 tys. zł
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Froggy, post: 224116, member: 4880"] W moim padł sterownik od zautomatyzowanej skrzyni biegów. Wtedy po prostu go pożegnałem, a potem trochę żałowałem (sterownik wychodził chyba coś koło 2k+robocizna), bo to jednak fajne auto było, a z tymi drzwiami to już zupełnie fajne do parkowania w ciasnych miejscach. Miałem 1.6 (110 KM) z gazem (poprzedni właściciel zakładał, mi by się nie chciało), więc jeździł za półdarmo. Klimatronik, sterowanie radiem i komputerem z kierownicy - no fajny był (jak na samochód za "czapkę orzechów"). Skrzynia tylko niefajna (do tej pory, jak ktoś mnie pyta o samochód z taką, to odradzam), bo czas reakcji mierzony kalendarzem, a nie stoperem. Ale do miasta wystarczająca. Zresztą ja już każdym rodzajem "automatu", poza e-CVT jeździłem i stwierdzam, że elektryk, potem długo nic, potem klasyczny "hydrokinetyk", zaraz za nim klasyczne CVT (przed hydrokinetykiem, jeżeli chodzi o miasto), potem długo nic, pojawia się DSG... a potem przepaść i dopiero skrzynie zautomatyzowane. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Elektryk za 30 tys. zł
Top