Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Elektryki szkodzą środowisku
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="4AD, post: 102395, member: 1908"] Na stronie Samar’u nie można napisać, że nowe Toyoty sypią się, wnętrze śmierdzi tanim plastykiem a wyłożenie komory silnika zrobiono z włókien kokosowych, aby kunom smakowało - choć to prawda. Nie wypada pisać, że nowe auta grupy VW to też złom i prawdziwi niemcy nie chcą ich kupować. Prezes Toyota Central Europe musi wciskać kit o hybrydach bo ich koncern potrzebuje 8 lat od zwolnienia aktualnego CEO do chwili tranformacji w prawdziwego producenta BEV… Dziennikarz motoryzacyjny, to taki zawód, który potwierdzi, że omawiana fura jest super jeśli dostanie ją na testy nawet tylko na weekend… To tak jak w testach magazynu Chip.pl zawsze w testach porównawczych wygrywały komputery, które redakcja dostawała od dystrybutorów na testy… Jak widzę testy Autokult lub Auto Świat to aż wywraca mi wnętrzności jak czytam historie o tym jak de facto testowany Porsche Taycan spotkał na chargerze Ionity Audi E-trona…. i na szczęście nie uwierzyłem, że tylko niemieckie auta mogą być takie fajne. Dobrze, że Zientarski już zniknął i nie kłamie, że Toyota w hybrydzie pali tylko 5l/100km… Mnie w Toyocie RAV4 po mieście nigdy nie udało się zejść poniżej 8,5l a w trasie wynik 12l/100km był bardzo częsty… Ciekawe dlaczego użytkownicy Toyoty nie są informowani, że podczas serwisów olejowych wymienia się im świece np. z homologowanych Denso SC20HR11 na inny produkt np. SC16HR11, aby obniżyć emisję spalin jednocześnie ograniczając sprawność i moc silnika… Niestety jeżdżąc po mieście, patrząc na naklejki ’’Go Hybrid” można uwierzyć, że sadza i spalony olej silnikowy, który wdychamy ze starych zdezelowanych TDI-ków, oraz przemęczonych flotowych Toyot nie ma znaczenia a jedynie dwutlenek węgla, który wydychamy stojąc za nimi w korkach…Bo o takiej chyba emisji z naszych BEV myśli pan Jacek Pawlak? [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Elektryki szkodzą środowisku
Top