Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Elli wallbox Connect
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Kierowca23, post: 246376, member: 3789"] Idę tropem tych 2 ledów i komunikatu "Fault" który sygnalizują wg. instrukcji. Wygląda to jakby zabezpieczenie (różnicówka) w EVSE było zbyt czułe / uszkodzone (może łapie jakieś zakłócenia ?), albo rzeczywiście była jakaś upływność (AC lub DC) za wtyczką Type2 - w samochodzie ? Nie jest to łatwe do zmierzenia - bardzo trudno wpiąć się z miernikiem po tej stronie. Ale: czy w obwodzie zasilającym EVSE masz może wstawiony wyłącznik różnicowo-prądowy (różnicówkę) najlepiej z charakterystyką typu B - tzn. na wszystkie możliwe przypadki? Bo wtedy jakby rzeczywiście była jakaś upływność AC/DC podczas ładowania (w co bardzo wątpię), to jednocześnie powinna się wyłączać ta różnicówka w instalacji przed EVSE. A jeśli ona się nie wyłącza w takich przypadkach, to byłby dowód na wadliwe działanie zabezpieczenia w samym EVSE... [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Elli wallbox Connect
Top