Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Elli wallbox Connect
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Kierowca23, post: 246508, member: 3789"] Pomysł jak można to łatwo sprawdzić. W stanie jak kabel jest odłączony od auta, wszystkie przewody robocze (L1,L2,L3, N) muszą wisieć w powietrzu, odłączone od sieci. Czyli są wtedy warunki, żeby zmierzyć rezystancję izolacji! Jeśli jest jakieś przebicie, upływ prądu we wtyku, kablu ładującym albo w kostce do której jest przykręcony w Wallboxie, powinno wyjść jak na dłoni :cool: I to jest właśnie obwód pod zabezpieczeniem Wallboxa . Zaproś jakiegoś elektryka na małe pomiary, żeby zmierzył Ci rezystancje izolacji napięciem 500V na L1,L2,L3, N, dołączając się do styków we wtyczce Type2 (nie trzeba nic rozkręcać). Teoretycznie "na sucho" powinno być >1 MOhm (różnicówka odpala przy <15 kOhm). Pracy jest na 5 minut, a może uzyskasz szybką odpowiedź :) Sam bym chętnie podjechał na takie "pomiary", ale sądząc po rejestracjach na zdj. to nie będzie realne... [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Elli wallbox Connect
Top