Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="cooler, post: 192564, member: 274"] Właśnie nie widzę takich różnic. Auto wielkie, ponad 5m długości i 8 osobowe, ale nie ma praktycznie spadku zasięgu pomiędzy zimą a latem, jak jest błoto pośniegowe lub wiatr to rzeczywiście doliczam te 10%. Latem na autostradzie ok 10l/100km, zimą jak złe warunki dobija do 11l/100km. Z drugiej strony skali VW Polo, mój najmniejszy silnik - to samo. Zasięg spada tylko przy jeździe miejskiej gdy go trochę potrzymam włączonego by odszronić szyby, bo grzeje się nadzwyczaj szybko, jeżeli ruszę to 90 stopni ma już przy bramie osiedla po przejechaniu 300m (z tego co czytałem kolektor wydechowy zintegrowany z głowicą i chyba oddzielne termostaty dla głowicy i dla bloku). Z Teslą mam jeszcze jeden problem - dach na mrozie potwornie trzeszczy. Jeżeli ktoś tu napisze że mu nie trzeszczy to go wyśmieję - zgłaszałem to serwisantowi i odpowiedział że taka konstrukcja i wszystkie 3 i Y trzeszczą zimą cały czas gdy napada w szpary między szybami i zamarznie. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
Top