Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="cojestdoktorku, post: 192628, member: 2545"] Jeśli ICE pali 10l/100km, a jego opory przy jeździe wzrosną o 100% to ICE będzie palił 20l/100km, bo jak miał sprawnośc 30% przy niskich oporach, tak i ma sprawność 30% przy dużych oporach. Temat jest bardzo, bardzo skomplikowany, przykładowo zimne powietrze zwiększa sprawność silnika spalinowego, ale jak silnik jest zimny to dłużej się rozgrzewa wiec dłuzej ma nizszą sprawność, do tego olej jak startujemy z zimnego to daje duze opory i straty, jak sie rozgrzeje to te straty mocno maleją, jak mocno zmaleją zalezy od klasy oleju i jego docelowej lepkosci. itp. itd. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
Top