Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="piotrpo, post: 192646, member: 3354"] O, sezon na "Bez ogrzewania za TIR'em" się zaczął? To ja dorzucę swoje: - defrost pobiera energię z sieci, zamiast ją produkować - podgrzewa jedynie kabinę, z maski i bagażnika i tak trzeba zgarnąć śnieg - ledowe lampy uwielbiają się bawić w bałwanka (to akurat rzeczywisty problem, ale też nie dotyczy wyłącznie EV) Realne problemy - Robię właśnie chyba już 5 podejście do kupna kompletu kół zimowych, ale to akurat specyficzny problem Tesli. Może te komputery od AI kiedyś dostaną funkcjonalność informowania ich spier*olinii, że opony zimowe są potrzebne jak pada śnieg, czyli od późnej jesieni, do wczesnej wiosny i może warto je zamówić wcześniej. - Klamki potrafią delikatnie przymarznąć - Wtyczka ładowania potrafi przymarznąć ICE też jeszcze pamiętam i jakoś nie było tak różowo, jak niektóre dziennikały opisują. Spalanie zimą rosło w zależności od typu silnika i rodzaju trasy o te 10% - 20%. Przy miejskich trasach ogrzewanie zaczynało realnie działać jak już dojechałem na miejsce. Wlew paliwa, szczególnie taki z korkiem na kluczyk, też potrafił zamarznąć. Do tej pory kojarzę kolegę, który na stacji benzynowej wzął odruchowo do ręki zapalniczkę i chciał odmrażać zamek w korku. Głównie z powodu bardzo szybko biegającej obsługi. Rozgrzanie 2.4l diesla, żeby można trochę mocniej depnąć bez wyrzutów sumienia też nie było błyskawiczne. Benzyna była odrobinę szybsza, ale też parę kilometrów musiało minąć zanim komputer doszedł do wniosku, że może zacząć używać turbiny. Nie wiem, gdzie te dramaty były większe, bo po prostu były inne. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
Top