Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Robur82, post: 192653, member: 1333"] Nie jestem fizykiem, ale na mój chłopski rozum to 30% sprawności oznacza, że załóżmy ze 100kwh energii jaka jest zawarte w jakieś tam ilości paliwa na koła/ogrzewanie-chłodzenia wnętrza i inne potrzeby auta mamy dostępne 30kwh. Wiec bez znaczenia czy wykorzystamy je na jazdę 80 za tirem spalająć 4l/100, czy pędząc 180km/h spalając 11l/100, czy zjeżdzając z gór spalając 2l/100, czy w drugą stronę jadąc pod górę spalając 7l/100. Energia dostępna to energia dostępna A błoto pośniegowe nic nie ma moim zdaniem do sprawności energetycznej silnika. Jadąć 80 za tirem ice w normalnych warunkach spalę 4l/100 Jadąc tym ice w błocie pośniegowym 60km/h spalę 6l/100 i ugrzeję kabinę ciepłem które jest efektem ubocznym splania paliwa Jadąc bev(tm3) za tirem 80km/h zużyję 12kwh/h Jadąc bev 180km/h pewnie ze 30kwh/100km Jadąc te 60km/h bev w błocie pośniegowym też zużyje na jazdę 50% więcej energii niż ciągnąc się za tirem 80km/h. Do tego wolno jadąc dłużej zużywam energię na grzanie kabiny i baterii, Nie kumam pierwszych dwóch linijek Twojego wpisu [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
Top