Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="lvlthn, post: 192688, member: 1429"] To też doleję oliwy do ognia. Ale tu nie płonie elektryk ;) W samochodzie, największe opory do pewnej prędkości(ok. 40-50kmh) to głównie opory toczenia. Dopiero później opory aerodynamiczne mają duże znaczenie. Zimą opory toczenia i opór aerodynamiczny drastycznie wzrastają. Ot i tyle. Sama zmiana temperatury z 20*C do 0*C zwiększa zużycie o 1kWh Opony zimowe mają znacznie większe opory toczenia(wzrasta o około 30-50%) Dodatkowo, silniki elektryczne są ekstremalnie wydajne, ALE przy określonej i STAŁEJ prędkości. Nagłe zmiany prędkości(np. śliska nawierzchnia) powoduje duże zużycie energii. Taka ich charakterystyka. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
Top