Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="cojestdoktorku, post: 192731, member: 2545"] Jest jak napisałem, natomiast widzę chcesz poruszyć te inne watki o których pisałem "itp. itd" Akurat dla tego silnika, ale silniki maja najwyższa sprawność przy różnych obrotach. Jeden przy 1500 drugi przy 4500, a ten akurat przy 2200. Wkleiłeś nieliniowy wykres a chcesz liniowej zależnosci. Czynników jest naprawde multum, czyli w jakim cyklu silnik pracuje, czy Turbo czy atmosferyczny (to mocna zmienia optymalne obroty), naprawdę masę tego jest i w momencie ruszenia to wszystko sie zmienia, czyli poczatkowo sprawność niska bo silnik zimny i olej gesty, pali wiec więcej, no ale ze powietrze zimne to jak sie silnik dobrze rozgrzeje to wtedy sprawnosc moze być wyzsza niż latem, czyli moze palić mniej po rozgrzaniu, no ale zimą z reguły mokro wiec opory większe czyli będzie palił wiecej. Nie ma prostej odpowiedzi. W kazdym razie dla napędu elektrycznego zimą ma więcej wad, wiec spadek zasięgu czyli wzrost "spalania" większy. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
Top