Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="kamilthusz, post: 192758, member: 4046"] Abstrahując od tematu tesli zimą, nie do końca rozumiem o co chodzi z rzekomo niepalącymi spalinami. Spójrzmy realnie, czy benzyna czy nowoczesny (do 20 lat obecnie) diesel odpali bez problemu w każdych warunkach spotykanych w Polsce. Dobrze ponad 10 lat jeździłem z niedziałającym grzaniem świec w dieslu (błąd tak nieistotny dla sterownika, że nawet checka nie wyrzucał, ten model używa świec tylko do odpalenia, także wyczuleni na ekologię mogą być spokojni), zrobiłem dopiero w zeszłym roku przy okazji wymiany akumulatora. Palił zawsze, najmniej widziałem -21, fakt że chwilę pokręcił. Nie wiem jak skrajnie zepsutego diesla trzeba mieć, żeby wystąpił problem z odpaleniem. Temperaturowo to oczywiście nie komfort wsiadania do ciepłego, ale benzyna zaczyna grzać szybciej niż minuta po odpaleniu, a diesel którego mam to jeszcze szybciej, bo na grzałki. To już nie czasy mercedesów na komorze wstępnej, żeby w ogóle myśleć o takich rzeczach. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
Top