Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Kierowca23, post: 192872, member: 3789"] Nie jest tak źle jak przypuszczałem! Okazuje się, że na trasie zużycie wyszło mniejsze niż w mieście :unsure: Zdziwiło mnie, bo latem i jesienią tendencja była zupełnie odwrotna, choćby ze względu na różnice prędkości i sprawną rekuperację :) Samochód: Liść 2. Przejazd trasą 170 km, A->B, mokra droga, ale bez śniegu, T=-4°C...0°C : wskazane zużycie 18.8 kWh/100km. Powrót B->A tą samą trasą i stylem jazdy (do 110 km/h), sucha droga, T=+3°C: zużycie 15.2 kWh/100 km (start z garażu, z ciepłą kabiną i ciepłym akumulatorem) - podobnie do tego co pokazywało latem. A w mieście przy +3°C, przy trasach rzędu 8 km, wskaźnik pokazywał mi 20...24 kWh/100km. Czyli potwierdziło się to co Koledzy napisali, że przy krótkich trasach jest większe zużycie energii w EV z powodu podgrzewania kabiny, akumulatora i może czegoś jeszcze :) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
Top