Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="cooler, post: 192873, member: 274"] Czyli mam jechać naokoło mając trasę prosto do Suwałk bo przez prawie 200km nie ma przy trasie ładowarki? A jak zjadę z trasy to mam NIESAMOWITY wybór: jedna CCS w Łomży i jedna szybka w Ełku (plus jakieś wolne CCS, awaryjnie pewnie wystarczy). Do każdej zjazd wiele km z trasy to przynajmniej plus 20-30 minut dodane do 30 minut ladowania. Co parę minut jadąc tam mijam elektryki, pewnie sporo z nich chętne na te 2 ładowarki - w krajach nadbałtyckich jest dużo BEV. Jeżeli dla Was to nie jest tragedia to pozazdrościć zajebiście silnej psychiki hehehe. Nie zawsze da się wyjechać ze 100% baterii, a w zimowych warunkach te 300km pod Suwałki wielokrotnie nie udało mi się dojechać bez podladowania. W tamtych rejonach zimy są inne niż na Mazowszu. Po paru latach walki z tym brakiem komfortu elektryfikacja zimą sprowadza się do jazdy po mieście, zwłaszcza że degradacja już około 9%. Z własnego doświadczenia odradzam BEV do dalszych tras zimą, ale poczekam aż sami dojdziecie do podobnych wniosków. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
Top