Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="blazej, post: 192896, member: 3910"] Hmmm... ostatnio przejechałem 96-11 i spokojnie za pomocą commandera w trasie podgrzałem baterię na tyle, by GW ruszył na poziomie 148. Bez tego generalnie bym chyba zwariował z Teslą zimą, bo bez podgrzania baterii szybkość ładowania potrafi być żałosna. Wyjątkowo się zgodzę z [USER=274]@cooler[/USER] - nie czarujmy, jazda BEV zimą to jest forma wyzwania logistycznego, choć ma swoje bezsprzeczne zalety, o których tu już pisaliście. Kiedy jadę sam lub z rodziną, to dla mnie czysta przyjemność, może jestem po prostu trochę postrzelony. Ale jak jadę z kimś, kto nijak nie rozumie ograniczeń BEV, to czuję się niekomfortowo, musząc tłumaczyć, dlaczego wolę jechać jeszcze 100 km i dopiero wtedy się doładować, zamiast stanąć teraz zamiast później (w ICE takie „zamiast” istnieje, w BEV może oznaczać dwa postoje zamiast jednego ostatecznie). Kiedy decydowałem się na TM3 LR zakładałem, że to taki eksperyment na lata, a w przyszłości pewnie to drugie auto po ewentualnej przeprowadzce na przedmieścia Poznania. W międzyczasie może pojawią się BEV z zasięgiem 800 WLTP w rozsądnych pieniądzach i to byłoby auto na trasy. Nie ukrywam, że bardzo trzymam kciuki za Hondę. Trochę to się zmieniło, bo generalnie jestem pozytywnie zaskoczony komfortem pokonywania tras w okolicach 500-600 km, nawet w okolicach zera stopni. Ale jak wspomniałem - nie znoszę wozić ludzi, którzy nie rozumieją różnic między jazdą BEV i ICE, a już zwłaszcza sceptyków. A, że [USER=274]@cooler[/USER] trochę szkodzi promocji BEV? Może i dobrze, bo mniej będzie problemów z dostępem do wtyczki na trasie 🙃 Chociaż np. na słupku pod domem to tak pół na pół miejsce zajmują ładujące się pojazdy oraz ICE mających kierowców elektryków w dupie. Pominę asów, którzy zaparkuję np. Y na 30h i ustawią sobie ograniczenie do 6-8A... [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
Top