Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zibizz1, post: 192956, member: 1241"] On się chwali że jego Peugeot odrazu się ładował a Tesla potrzebuje się grzać z 10 minut przy -5. Tylko ten czas liczy sie od momentu gdy otworzymy auto, a chyba rzadko ktos zostawia auto pod ładowarką zeby ostygło. Oczywiście chyba każde auto które chce miec trwałą baterie nie powinno ładować z moca większa niz 0.1c bo tego zakazuja producenci ogniw ale widać że producent auta może byc trochę bardziej restryjcyjny jesli chce uzyskać mniejsza degradację. To nie jest też tak że Tesla nie grzeje baterii poniżej 20%, po prostu nie robi tego z dużą mocą, tylko standardowe delikatne rozgrzewanie i zauważyłem tez ze najpierw nagrzewa kabinę a potem baterię. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
Top