Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="blazej, post: 193408, member: 3910"] Sorry, ale jakim cudem jadąc 79 km w niespełna godzinę miałeś takie zużycie przy 1 stopniu Celsjusza. Przy następnej trasie też zrobię screena, bo ja jadąc w okolicach zera ze 120 km/h na tempomacie i średnią prędkością 117 km/h miałem zużycie na niższym poziomie - ok. 198 Wh/km. Jadąc w okolicach zera z odpalonym grzaniem baterii testowo oraz z tempomatem na 130-140 km/h w padającym śniegu miałem zużycie 226 Wh/km. Podobne, a nawet większe zużycie do Twojego miałem na A2 jak na źle wyważonych oponach i przed zrobieniem geometrii jechałem 130 km/h na tempomacie w okolicach 3 stopni - 235 Wh/km. Tym bardziej jestem zaskoczony, bo mamy dokładnie takie samo auto. Ja mam Q2 2024 i to jedyna różnica. Taka referencyjna trasa krajówką to przy 20 stopniach ok. latem 120 km robiłem ze zużyciem ok. 120 Wh/km, a w okolicach 2-3 stopni skakało mi do niespełna 140 Wh/km, przy czym średnia i tu i tu około 60 km/h. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
Top