Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="cooler, post: 193430, member: 274"] Zgodnie z instrukcją jazda w trybie chill zmniejsza zużycie w trasie, gdyż pozwala na jazdę z niższą temperaturą baterii, gdyż aby udostępnić całą moc w normal sporo energii idzie na grzanie baterii do wyższych temp. Jak znajdę to wkleję, ale nie każdy wie. EDIT: znalazłem: w sekcji "tryb przyspieszania": [I]Możesz podnieść wydajność ogrzewania kabiny, zmniejszając wybrany tryb przyspieszenia. Dzięki temu system pompy ciepła może pobierać więcej ciepła z akumulatora w celu efektywnego ogrzewania kabiny, zamiast utrzymywać zdolność akumulatora do zapewnienia szczytowej wydajności przyspieszenia. Pomaga to zmaksymalizować wydajność jazdy w chłodniejsze dni. Należy pamiętać, że przy późniejszym zwiększeniu trybu przyspieszenia akumulator wymaga czasu na rozgrzanie się zanim zwiększony poziom przyspieszenia będzie dostępny.[/I] [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
Top