Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="cojestdoktorku, post: 193450, member: 2545"] Przyjmie przyjmie tylko musi być robiona pod innym kątem niż obecne dla elektryków. W MG ZS hybrid jest bateria 1,8 przy użytecznej pojemnosci ledwie 0,9kWh i potrafi jeździć do 80km/h tylko na prądzie dajac moc dla silnika 136KM Więc 5kWh dla 200 koni na luzie starczy, a jak nie starczy to niech będzie 7, w czym problem? Nie wiem o czym mówisz, pomysł jest efektem tego wątku plus wspomianego MG ZS Hybrid który jest krokiem właśnie w takim kierunku, tylko tam wciaz bateria mała i oba silniki za słabe. Sam se daj :p [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
Top