Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zlp, post: 193701, member: 4183"] Nie. Nie mała bateria. Bateria nie ładowałaby się godzinę, a kilka minut. To zabójcze. I jak dla mnie nie ma sensu. To jakaś udziwniona hybryda. Bateria minimum 50kWh, osiągi elektryka, na co dzień tryb elektryczny, oczywiście ładowanie z sieci. Do tego generator o wysokiej sprawności i mocy około 20kW, mały, w miarę lekki i wystarczający aby na bieżąco uzupełniać baterię na długich trasach. Krótkie trasy na akumulatorze. Długie w trybie mieszanym. Nawet jakby samochód zużywał 30kW w trasie, to z takim ekstenderem miałby zasięg 500 km. Jeśli 25kW na 100, to zasięg byłby 1000 km. Później jazda z mocą tylko 20kW. Średnio, a rezerwa baterii mogłaby pomagać w przyśpieszaniu, jazda byłaby wolniejsza, ale komfortowa, nawet z takim super "mini sizingiem". [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
Top