Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="cooler, post: 194208, member: 274"] Ehhh, przecież pisałem że Tesla stała cały tydzień na mrozie w Ząbkach (jak ładowałem było -9, ale mróz cały tydzień był), a SC miałem za płotem, rozładowali mi baterię zdaje się ponizej 10% podczas prac więc nie miałem jej jak podgrzać. Jazda gdzieś nie miała sensu bu tuż obok miałem SC a batterii mało. Oczywiście że specyficzna sytuacja, ale jednak realna gdy wracasz z długiej trasy i chcesz po prostu spać a nie zajmować się samochodem, gdy nie masz gniazdka. Ja mam, więc często zjeżdzam do 1-2% na powrocie, ale dla blokersa to już prawdziwy problem. Jeden jedyny przypadek gdzie [USER=1807]@Szaruś[/USER] się przyczepił i chce się wykazać że jego franc jest lepszy, a i tak każdy wie że jest gorszy. Unikam francuzów jak zarazy i nie żałuję. Ta bateria jest fenomenalna latem, zdarzało się ładować 10-80 w 23 minuty, ale zima to nie to w BEV. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
Top