Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="nabrU, post: 195360, member: 919"] Eee tam. ;) Ostatnio czytałem, że średnia prędkość na brytyjskich autostradach to 57 mph. Jest wiele przyczyn takiej sytuacji: - pierwsza oczywista to limit 70 mph, - do tego co trochę fotoradary (i to takie co się dostosowują do wyświetlanych zmiennych prędkości), - jak są roboty drogowe to jest ograniczenie do 50 mph i są w większości fotoradary odcinkowe co chwilę na całej długości, - autostrady są bardziej zapchane niż w PL, - niekoniecznie wszyscy przestrzegają 'lane discipline' i mamy królów prawego pasa (tak PRAWEGO ;)) jadącego np 60 mph, gdy środkowy i lewy są puste, - Brytyjczycy są (według mnie) mało śpiesząca się (miałem użyć innego słowa :ROFLMAO:) nacją, - nocą wcale nie jest lepiej, bo wtedy odcinki autostrad są zamykane na drobne konserwacje / remonty (więc jest pełno objazdów). Widać to tutaj: [URL]https://nationalhighways.co.uk/travel-updates/road-closure-report/[/URL] Czyli tak naprawdę nie ma gdzie i jak pogonić. Stąd idealne warunki dla EV :p [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
Top