Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="cooler, post: 197879, member: 274"] Nie tyle wróciłem, bo całkiem BEV nie porzuciłem, co na trasy wybieram ICE. Po prostu komfort użytkowania [moich] ICE w trasie o parę poziomów przebija komfort Tesla 3 LR. Tesla najlepiej mi się sprawdza po mieście, oraz na trasy w zasięgu własnego prądu, gdy nie trzeba się ładować, codziennie podpięta, codziennie gotowa, bez myślenia o ładowaniu/tankowaniu i specjalnie po to jeździe na stację. W tym czasie ICE stoi w garażu zatankowany na maxa, potrzebuję, wsiadam i jeśli potrzebuję to robię 600km (max 800) na strzała po czym przerwa na 5 minut tankowania oraz 20 minut odpoczynku lub zmianę kierowcy i można dalej. Po prostu dojrzałem do wykorzystywania właściwego narzędzia do właściwej pracy, BEV nie jest tak uniwersalne jak ICE, ale na miasto jest lepsze, na trasy ciągle duuużo gorsze. Najlepiej mieć oba. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
Top