Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="cooler, post: 197880, member: 274"] Awarie przyporządkowuję do badziewnej kontroli jakości Tesli, nie do BEV. Zresztą nigdy nic mi się nie zepsuło związanego z napędem czy baterią. [B]Napęd jest wręcz cudowny[/B], problem leży w [B]bateriach[/B]. Po prostu pojeździłem sobie (w pierwsze 2 lata zrobiłem prawie 70k km) i doszedłem do wniosków że szkoda życia na jazdę BEV w trasę, bo te auta się nie nadają i jeszcze potrzebujemy dużo większych baterii aby uzyskać podobny komfort jak w ICE. Używam tam gdzie się nadają - miasto, jazdy podmiejskie lub trasy w zasięgu. Zrobiłem kiedyś wyliczenie i Tesla Model 3 potrzebuje [B]174kWh użytkowej[/B] baterii abym mógł użytkować [B]na trasie [/B]w sposób zbliżony jak teraz ICE - przy tym samym zużyciu co obecnie a więc i wadze etc. Sam się domyśl ile czasu potrzeba aby baterie miały takie pojemności, a już widać że koncerny nie chcą dawać więcej (Tesla) bo zarabia na ładowaniu, więc konflikt interesów tu widzę. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
Top