Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="pmlody, post: 197887, member: 832"] No to pytanie czy byś zapłacił o tyle więcej za auto. Patrząc po moim VIN, bateria 78kWh użytkowej, koszt baterii według tesli: 64.3k netto, co daje 825zł/kWh. Zwiększając baterię do 174kWh mamy 143,6k netto. TM3 LR AWD kosztuje obecnie 220k, dodając różnicę (143.6-64.3=79.3) mamy 299,3k netto. Czyli 368k brutto. Za TM3. Do tego potrzebujemy lepszego zawieszenia (bo waga), hamulców (bo waga). Zakładając liniowy wzrost wagi baterii, to mamy auto ważące 2.5t. Myślisz, że wtedy równie dobrze by się prowadziło? [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
Top