Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 198085, member: 127"] Wiesz co - z jednej strony niby tak, ale z drugiej strony właśnie mam w domu Renault Zoe ZE20. Bez problemu mogę do niego włożyć baterię z ZE40 (pasuje P&P). Rozmiary pojemnika są identyczne. Waga pakietu wzrosła z 280kg do 305kg. A pojemność z 23kWh wzrosła do 41kWh. To się wydarzyło na przestrzeni około 5 lat. Podobnie masz z Lefami - zaczynało się od 24kWh, potem 30kWh a później 40kWh. Przez cały czas w tej samej obudowie, masa rosła raptem o kilkanaście-kilkadziesiąt kg. Zmiana zajęła 7 lat. Więc rewolucji nie ma (czasami gdy czytam te hurraptymistyczne artykuły o podwojeniu pojemności w związku z nową technologią to ogarnia mnie śmiech) ale powolny postęp jest zauważalny. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
Top