Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zlp, post: 198337, member: 4183"] Już gdzieś pisałem. Range Extender zakładany w razie potrzeby na hak. Agregat o mocy ładowarki pokładowej, czyli 11kW. Oczywiście w wersji specjalnie zaprojektowanej do tego celu, nie jakiś typowy z OLX. Silnik w agregacie ze stałymi obrotami i obciążeniem obciążeniem może mieć dwukrotnie większą sprawność niż każdy inny w samochodzie, rekordowo na dziś 55%. Przy podobnej (mniejszej) sprawności, to spalanie poniżej 2,5l/h. Taki downsizing zrozumiałbym. Zakładając, że samochód zużywa 22kW na 100km, to zwiększamy zasięg o połowę. Nie ideał, ale całkiem, całkiem. Wersja Extendera 22kW, to już zasięgi spalinówek. Tyle że mógłby być za ciężki i niewiele samochodów ma ładowarkę pokładową o tej mocy. Pewnie kiedyś ktoś wpadnie na ten pomysł i zrobi coś, czego nie będą palcami pokazywać, a wtedy ani zima, ani trasa nie będzie kompromisem. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
Top