Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Wojtek Wawa, post: 198765, member: 466"] Widać jednak brak zrozumienia, jak wygląda życie statystycznego Polaka w mieście 1. rodzina 2+2 to obecnie rzadkość, ale nie ma to znaczenia dla tego wątku (bo czy 1 czy 2 dzieci, w każdej obecnie produkowanej tesli jest obecnie aż za dużo miejsca dla nich) 2. w miastach jest od groma szybkich ładowarek. Mam w okolicy dokładnie tyle samo co stacji benzynowych 120-150-300 kW. Dla Tesli to bez znacznia, bo mają gównianą krzywą ładowania, niemniej pół godziny powinno zawsze wystarczyć na dobicie okolic 300 km zasięgu. 3. 300 km to mniej więcej zasięg moich samochodów ICE w mieście zimą. 4. elektryki, jak spalinowce, w zimie bardzo dużo palą na krótkich trasach (u mnie to 2 km w jedną stronę, max 6), jeśli stoją pod chmurką. 5. ładowanie w domu, jeśli nie ma się własnej fotowoltaiki i nie zarabia się na jeżdżeniu samochodem (i dużych codziennych przebiegach), jest kompletnie nieopłacalne. Jedyna zaleta to oszczędność czasu, ale znów, niech spędzam na ładowarce 30 minut, zamiast 3 na tankowaniu (dojazd ten sam), w tym czasie mam 10 pomysłów co mogę zrobić (np. lubię czytać książki i oglądać filmy, że lepiej w łóżku w domu, to wiem, ale krzywda mi się nie stanie raz na 2 tygodnie zrobić to "na mieście"). BTW sporo narzekania na to, że Warszawa-Mazury nie ma ładowarek. Akurat w hotelu, w którym byłem w październiku była dla tesli destination charger za darmo, a.... po drodze na Mazury zawsze odwiedzam teściową, która... mieszka 200 m od szybkich ładowarek w Łomży (galeria Veneda). W Krakowie rodzice mieszkają 3 km od SUC Bonarka. Wypad w Tatry to z SUC tylko 200 km w obie strony, więc reszta baterii pozostaje do kręcenia się po górach. Uwielbiam to przeświadczenie, że BEV to głupota w mieście, które widzę dość jest popularne na forum. Jest równie prawdziwe, jak to, że tesle się masowo palą. Oba te twierdzenia są prawdziwe, ale tylko w ograniczonym zakresie. Jeśli ktoś jest przedstawicielem handlowym i trzaska tysiące km w tygodniu, to fakt, BEV nie jest dla niego, jeśli przez noc się nie naładuje do 100%. Jeśli ktoś kupił teslę reanimowaną po uszkodzeniu baterii, to także może spłonąć. Ale w ogromnej większości przypadków jest na odwrót. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
YouTube, webinar, artykuł – reklamuj się TUTAJ
[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy
Top