Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
KIA
Kia e-Soul Forum • e-Soul, Soul Electric, Soul EV
eSoul EV1
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 23029, member: 127"] Jakoś rzeczywistość niebardzo chce pasować do tej teorii: [URL unfurl="true"]https://ev-database.org/car/1106/Nissan-Leaf[/URL] [URL unfurl="true"]https://ev-database.org/car/1057/Hyundai-IONIQ-Electric[/URL] Mam leafa, znajomy ma Ioniqa i właściwie pokrywa się nam to z ev-database. Leafem kręcąc się wokół komina spokojnie robię ponad 200km (220-230 gdybym rozładował do zera). On Ioniqiem gdyby zjechał z baterią do zera to zrobi ok. 180-190km. Jeżdżąc w tych samych okolicach. Podobnie na autostradzie - ja przejeżdżam 200km, on max ile wydusił to 160km, miał jeszcze może z 10km zapasu. Jeśli na trasy to wybrałbym Ioniqa. Jeśli do miasta i do kręcenia się wokół komina to zdecydowanie leafa. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
KIA
Kia e-Soul Forum • e-Soul, Soul Electric, Soul EV
eSoul EV1
Top