Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
EV for ever
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Euronymous, post: 232223, member: 3804"] Tak - jeśli Ioniq 6, to będzie na październik-grudzień, więc niekrótko. W moim jednak przypadku nie ma to znaczenia, bo mam czym jeździć i, żeby nie było, bardzo dobrze mi się obecnym EV jeździ. Gdyby natomiast Stellantis zrobił jakiś lift Astry, wsadził większą baterię, a już w ogóle LFP, to również to auto bym brał pod uwagę. Cena CLA w wersji 250+ ev.database określa na 56k EUR, więc kto wie - jest niemała szansa na naprawdę rozsądne pieniądze za dużo mniejszą i tańszą chemię LFP. Gdyby to wyszło circa 200k, a może i poniżej, to byłoby naprawdę nieźle. W zeszłym roku patrzyłem na Konę. Ale ponad 200k za Konę w wersji max to była przesada. Na Ioniqa 6 wtedy w ogóle nie patrzyłem, bo nie pamiętam w tej chwili, ale pewnie jego cena zbliżała się do 300k, co było już w ogóle abstrakcją. Dzisiaj za to samo sporo poniżej 200 ? I to rozumiem. Podobnie z Ioniq 5. Twoja oferta na 200k za max baterię poliftową w wersji N Line jest równie b. dobra. Jeśli porównać to z Elroqami czy innymi EV3 za tyle samo, to raczej wybór jest prosty. Jedyne co w tym wszystkim jest "podejrzane", to skoro teraz są takie ceny, to jakie będą za pół roku ? 150k ? Może bez przesady, a może nie, jeśli szeryf USA rozkręci większy kryzys. To mnie jednak mniej zastanawia, bo jeśli dziś zamówię za 180k, a przy odbiorze za pół roku będzie 20-30k mniej, to nie wierzę, że z dealerem nie dogadam się co do jednak choć trochę niższej ceny. Z designem Ioniqa 6 mam podobnie do Ciebie - bardzo mi się podoba. Chyba nawet bardziej niż lift, bo ten zrobił się jakiś taki nijaki i wręcz jak większość chińczyków. Słuszna uwaga. W sumie nawet nie wiem, jaka gwarancja jest na Mercedesa, bo na Hyundaia w miarę ok (5 lat), BYD (którego jednak trochę obawa brać nie na wynajem) chyba 7, więc też ok, 408 8 lat. Ale tak - przy zakupie na wieki długa gwarancja to duży asset. J/w - mamy czasy jakie mamy, chińczyki to nie jest jeszcze nic pewnego, więc BYD na dłużej dużo mniej bym rozważał. Wynajem jak najbardziej. Ale tak - ichniejsze LFP imo to jest coś, co jest dużym plusem. Hmmm...nie mam doświadczeń z tą marką, ale jeśli tak jest, to może i cena startowa będzie niezła, ale jeśli będzie ona za golasa z manualnymi siedzeniami i szybami na korbkę, to trzeba jednak zgłębić temat. Wszystko by się natomiast zgadzało, bo skoro to premium, to gdzieś ten koszt za ów "prestiż" trzeba upchać, więc dla kogoś, kto chce dobrej ceny w dobrym aucie, a lans ma dla niego zerowe znaczenie, może rzeczywiście nie jest to opcja do rozważania. No to by mi się zgadzała ta moja degradacja. Auto stało rok, nie wiadomo, jak naładowane (może na 100%?), a potem ledwie 7 tysięcy spowodowało ponad 3% degradacę, która już jednak dalej nie będzie tak szybko postępować. Z drugiej jednak strony chyba gdzieś nawet na Elektrowozie był artykuł, że to nie czas, a przebieg ma większy/dużo większy wpływ na degradację ? [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
EV for ever
Top