Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
EV for ever
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Euronymous, post: 232523, member: 3804"] Ja bym brał pod uwagę tego Seala, ale tylko gdyby w jego cenie uwzględniony był koszt ryzyka. Czyli auto nie kosztowałoby 200k, ale tak 150 to max, a nawet mniej. No ale UE wie, co robi (nałożywszy cła), Chińczyki trzymają się mocno i nie przeszkadza im najwidoczniej to, co wychodzi w statystykach - że się po prostu nie sprzedają (prócz PHEV). W Holandii chyba mają natomiast coś takiego jak wersja Comfort tego Seala. Bateria mniejsza o 20kWh, ale tym samym też efektywność większa, jeśli to jest absolutnie Twój priorytet. Na mojej liście też jest to wysoko, więc dlatego m.in. spoglądam ku sedanom. Ciągle natomiast nie zmienia to jednego - Chińczycy są na rynku od roku, nie od min. 10. Byłeś może u jakiegoś dealera Mazdy, aby dopytać, kiedy to to u nich będzie ? Z 6e mam taki problem, że o ile BYD to już każdy, kto siedzi trochę w EV kojarzy, to jakiegoś Changana (czyli tę Mazdę właśnie) już bardzo średnio. I o ile to Mazda przecież realizowałaby jakieś gwarancje, reklamacje itd., to jakoś tak przekonania brak. CLA - trochę postraszyli koledzy wyżej, że za "rozsądne" 200k to będzie auto z szybami na korbę i z żarówkami zamiast choćby LED, ale kol. Vwir ma pewnie sporo racji, że wersja LFP z "małą" baterią nie może kosztował zbyt wiele. Niech tam nie będzie tego ekranu przed pasażerem, ale jakby z jakimiś podgrzewanymi, elektrycznymi fotelami i dwustrefową klimą było to do 200k, to myślę, że skoro z baterią 90 wycena w DE to 56k EUR, możliwość dużo niższej ceny za LFP jest. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
EV for ever
Top