Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
EV6 vs. Ioniq 5 vs. TM3 SR+ - co wybrać w abonamencie?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 16642, member: 127"] Jest dokładnie odwrotnie. RWD jest lepszy z natury, bo rozkłada siły na 4 koła. W FWD na przednich kołach masz zarówno siły wynikające z przyśpieszania/zwalniania jak i siły boczne wynikające ze zmiany kierunku jazdy. Sumaryczny wektor siły masz więc większy w FWD. Z tego powodu znacznie łatwiej stracić przyczepność w FWD niż w RWD. Ponadto w FWD to nie tylko 'najwyżej zamieli' tylko na zakrętach zaczyna płużyć przodem i wyjeżdżą z zakrętu. Cały czas piszę o EV, który ma rozkład mas bliski 50/50. Inaczej było w spalinikach, gdzie główna masa przypadała na przód i koła przednie były mocniej dociążone, więc były w stanie przenieść większe siły. W EV już tak nie jest. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
EV6 vs. Ioniq 5 vs. TM3 SR+ - co wybrać w abonamencie?
Top