Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
EVSE 1 i 3 fazowe
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="grzywek, post: 15083, member: 380"] Raczej podchodzimy do tematu rozsądnie. Nie chodzi o to, czy tysiąc w jedną czy w drugą robi jakąś różnicę, ale raczej o to, że jak na moje oko koszty tych EVSE i wallboxów są przesadzone i nieuzasadnione. Zerknij na zdjęcia, które wrzucił [USER=445]@Alex[/USER]. Na oko tam jest elektroniki w częściach wartych 200 zł. 6x marża. A mówimy o najtańszej ładowarce na rynku. A są też takie za 5000 czy 6000 zł (Juice Booster). Zobaczcie sobie tego wallboxa - 22kW z różnicówką typu B (która sama w sobie kosztuje ok. 600-700 zł). A konkurencja? Drugie tyle i zwykle bez takiego zabezpieczenia. [URL unfurl="true"]https://allegro.pl/oferta/ladowarka-do-samochodu-22-kw-typ-2-wallbox-11100396901[/URL] Chciałbym wiedzieć czy te koszty są czymkolwiek uzasadnione, czy to produkt z typowym podatkiem od nowości. Stać na elektryka, to i stać na ładowarkę :giggle: [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
EVSE 1 i 3 fazowe
Top