Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
EVSE/Wallbox Do Garażu - Czym się kierowac?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Kierowca23, post: 231143, member: 3789"] Nie tędy droga... Elektryk obada miernikiem, zainkasuje PLNy i powie, że w instalacji (za licznikiem) wszystko jest OK. Widać że 3 fazy równomiernie obciążone po 16,8A (+/- błąd pomiaru). Przy symetrii obciążenia 3F przez przewód N prawie nie płynie prąd. Równie dobrze mogłoby go nie być :) Jakby były jakieś problemy z instalacją to pojawiałaby sięasymetria napięć i prądów, a napięcia by spadały a nie rosły... Zauważcie że napięcie fazowe 254V to jest właśnie napięcie odcięcia falowników u prosumentów! Coś gdzieś w sieci nN musi nadal wpychać energię, tak jak pisał [USER=127]@vwir[/USER]. Czy możesz obciążyć trochę więcej niż 16A , ale mniej niż 25A ? Może 20? Wtedy napięcie powinno się obniżyć (straty na przewodach), a zabezpieczenie jeszcze nie powinno wybijać. Ewentualnie, jeśli to zdarza się nagminnie, zgłosić od OSD żeby zaczep na transformatorze przestawili. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
EVSE/Wallbox Do Garażu - Czym się kierowac?
Top