Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Fajny film pana Klawitera
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="lvlthn, post: 211230, member: 1429"] Był moment, że można było kupić WC(hehe 😄) od tesli za punkty lojalnościowe(sprawdziłem, nadal można) - po prostu się opłacało, więc mam 2 WC w teorii za darmo. Instalację wallcharger też traktuję jako permamentną, ze względu na konieczność zrobienia przyłącza, zwerbowania elektryka etc. Sens w dwóch WC jest prosty, jak jest bardzo zimno, i BEV są podłączone(nie ładują się) to można przygotować je zawsze do trasy bez zużycia energii z baterii - późniejsze straty na grzanie w trasie są niedostrzegalne. Szczególnie przy LFP. Paradoks, mniej energii idzie na podgrzanie baterii z AC, niż w trasie z baterii(!) Dodatkowo, można ustawić jedną ładowarkę na master(główna) drugą na slave, więc nie ma problemu z zbyt dużym poborem mocy, można też ustawić priorytet ładowania. No i na koniec, bardziej jako ciekawostka, można zobaczyć realne zużycie energii na ładowarce, ile faktycznie prądu idzie na określony samochód - do rozliczeń *pdk [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Fajny film pana Klawitera
Top