Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Fala uszkodzeń bagażnika
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Michal, post: 9368, member: 89"] Moim zdaniem na tamtym forum jest błąd, bo system hydrauliczny jest zbyt drogi, żeby był tutaj stosowany. Teraz spróbujmy to odnieść do ślimaka - jak jest ciepło to on może się jedynie wydłużyć, a wtedy silnik robiący określoną liczbę obrotów (zakładając, że tak działa określenie czy bagażnik się zamknął), może za słabo dociągnąć klapę, ale nie za mocno. Ale nawet tak raczej się nie robi, tylko żeby stwierdzić, czy klapa jest zamknięta, silnik działa po prostu dopóki nie napotka przeszkody (tak samo robi się np. z bramami garażowymi) - wtedy sterownik wykrywa większy/mniejszy pobór mocy (nie jestem pewny, czy pobór wtedy wzrasta czy spada) i stwierdza na tej podstawie, że klapa doszła do końca. Więc też raczej to nie ten powód, bo tu się nic nie zmieni. Ja obstawiam, że prędzej mamy tu do czynienia z po prostu z tym, że zawiasy na których zamontowana jest klapa po prostu się wydłużają od temperatury i przesuwają ją nieznacznie. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Fala uszkodzeń bagażnika
Top