Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
FORD
Ford Explorer Forum • Ford Explorer Electric
Ford Explorer wrażenia
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Zwyczajny nick, post: 189564, member: 4319"] [ATTACH type="full"]21642[/ATTACH] Warunki: 3°C Wiatr: 13-20 km/h boczny Prędkość testowa: 110-130 na S5, pozostałe drogi zgodnie z przepisami. Tryb jazdy: ECO, podgrzewane siedzenie:ON, temperatura zadana 20°C Pompa ciepła: brak Model: Explorer Premium AWD 79kWh 340 KM Auto zrobiło na mnie bardzo pozytywne wrażenie, nic mnie nie drażniło- brak pisków, trzeszczących plastików, system nagłośnienia B&O jak dla mnie petarda, muzyka poważna w końcu zaczęła brzmieć... Poziom hałasu podobny jak w TMY. Jestem zwolennikiem niskich aut, z dobrym stosunkiem mocy do masy, raczej zawsze celowałem w te lżejsze :) Oceniając pod tym kątem Forda- 8/10 jeżeli chodzi o kompromis pomiędzy precyzją układu kierowniczego, tłumieniem nierówności, sprężystością. Zaliczyłem nawet unik przed bażantem na bocznej drodze przy 90 km/h i auto okazało się nad wyraz opanowane, nawet nie zbliżyłem się do limitu przyczepności/stabliności. Jako drugą jazdę odbyłem dla porównania na świeżo TMY AWD LR i tutaj od razu zrozumiałem co mają na myśli użytkownicy, którzy oceniają to auto jako sztywne i średnio wygodne- w porównaniu do forda to trochę taczka i to z oponą pełną, a nie pneumatyczną. Teraz konkrety Zużycie energii: 21,5 kWh wydaje mi się że to bardzo dobry wynik biorąc pod uwagę fakt że DOBRE kilka razy musiałem sprawdzić jak to się zbiera, dynamicznie włączyć się do ruchu, wyprzedzić tira na krajówce. Żeby nie było tak słodko, to w Tesli łatwiej było mi się oswoić z systemem obsługi. Tutaj trochę błądziłem w tym menu, ale to pewnie kwestia przezwyczajenia. W filtrze ładowarek w nawigacji jest opcja preferowania mocy ładowarek do których ma nas prowadzić i opcją o najwyższej mocy jest wybór ładowarek powyżej 130 kW co sprawia że przy symulacji trasy zagranicznej wiele ładowarek o optymalniejszej mocy np około 150-250 kW jest omijanych- prowadzi do najbliższej 130kW przez co szacowany czas przejazdu znacznie się wydłuża w stosunku do ABRP. Jest też opcja wyboru sieci ładowarek Ionity, blue Oval i coś tam jeszcze, zatem może to rozwiązuje problem. Reasumując biorąc pod uwagę moje potrzeby, tj: co jakiś czas z drogi zjeżdzam w lekki/ średni teren- wybieram Forda. Krótki przedni i tylny zwis oraz większy prześwit na pewno sprawi że będę czuł się bardziej komfortowo na bezdrożach. No i nikt nie będzie mi biadolił że nie uzna mi gwarancji jak zamienię felgi na aftermarketowe :P to oczywiście z przymrużeniem oka, ale wibracji na kierownicy też nie było :) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
FORD
Ford Explorer Forum • Ford Explorer Electric
Ford Explorer wrażenia
Top