Wszystko się zgadza, ładowarkę masz w samochodzie... 🤪Jeszcze jedno, w otrzymanej propozycji brak ładowarki. Tylko kabel typ2, jak to opisał Pan w salonie "taki na miasto".
Ładowarka zawsze jest wbudowana w samochodzie.Jeszcze jedno, w otrzymanej propozycji brak ładowarki. Tylko kabel typ2, jak to opisał Pan w salonie "taki na miasto".
Ja tylko dodam, że kabel z autem (ten żółty) jest markowy, do 20A, można kupić wallboxa bez kabla a tylko z gniazdem. I wtedy z niego korzystać.Ładowarka zawsze jest wbudowana w samochodzie.
Ale do naładowania samochodu w domu potrzebujesz dodatkowo Wallbox'a lub ładowarki mobilnej o mocy do 11KW (3F) lub słabszej zależnie od możliwości instalacji.
Wówczas korzystasz z tego przewodu (Wallbox bez kabla), ew. wykorzystujesz istniejący w ładowarce mobilnej.
W ofercie standardowej zakupu Ford dodaje Wallbox 22KW w cenie samochodu (i tak będzie ładować maksymalnie z mocą 11KW), ale to inna oferta.
A co by to zmieniło?No to cienko, bo jak ktoś ma możliwość 7,7kW na jednej fazie (a to 32A) to mu pójdzie z tym kablem tylko 4,6kW. Powinni dawać kabel 3f 32A
Do poczytania:A co by to zmieniło?
Explorer ma ladowarke pokładową 11kw - czyli 3f16a, wiec nie wazne jaki kabel podłączysz, czy jednofazowy o mozliwosci nawet 32a, auto i tak przyjmie ci 3,6kw z twojej ładowarki 1f, no nie?
Zastanawiam się do czego z 1F można podpiąć ten kabel. Nie widzę zastosowania, lepiej już kupić najtańszy EVSE na temuNo to cienko, bo jak ktoś ma możliwość 7,7kW na jednej fazie (a to 32A) to mu pójdzie z tym kablem tylko 4,6kW. Powinni dawać kabel 3f 32A