Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
FOTOWOLTAIKA Z BANKIEM ENERGII, ładowanie Tesli
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Norbert, post: 127410, member: 319"] Docelowo 16kWp na dachu po przebudowie, reszta na glebie. Aktualnie prosument na pokładzie i nawet jeśli zamontuje 100kWp to dalej będzie prosument z 80% rozliczeniem :) Liczy się to co faktycznie jest podłączone do sieci, a nie moja prywatna elektrownia ;) W zasadzie bym musiał sprawdzić kartę katalogową LG. Natomiast silnik w aucie ma 204KM a to daje ok 150KW mocy które musi pobrać z akumulatora. Daleko do faktycznego zapotrzebowania. Docelowo kierunek na samowystarczalność, przy czym ZE potraktuję jako magazyn nadwyżek i darmową ładowarkę w przypadku niedoborów. W okresie listopad - luty instalacja daje średnio 10% -20% uzysku z miesięcy letnich - licząc po łebkach. Dla przykładu 10kWp w czerwcu dało 1,5MWh, w listopadzie powinno wyjść między 200 a 260kWh, grudzień niżej itd... Czyli z 40kWp można teoretycznie liczyć na ok. 1MWh w takim listopadzie jak w tym roku. Czy 1MWh to dużo? Dla samego domu z pompą ciepła - pewnie OK, natomiast doliczając auta - to już mało. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
FOTOWOLTAIKA Z BANKIEM ENERGII, ładowanie Tesli
Top