FSA 21S41 - Przegrzewanie gł. stycznika baterii W.N.

deszczur

Zadomawiam się
Cześć,

czy ktoś z Was był już w serwisie w sprawie akcji serwisowej jak w temacie?
Właśnie w aplikacji Ford Pass dostałem "zaproszenie".

Zastanawiam się dlaczego update softu musi być przeprowadzony w serwisie.
Nie da się tego zrobić zdalnie?

pozdrawiam
Michał
 

PeBruY

Zadomawiam się
Amerykanie już dostają te aktualizacje OTA. Ja akurat zrobiłem w serwisie przy okazji usunięcia komunikatu o niedostępnym asystencie hamowania podczas cofania.
Ford ewidentnie kiepsko sobie radzi z aktualizacjami OTA, dlatego realnie trudno powiedzieć ile będą kazali sobie czekać :) .
 

vwir

Pionier e-mobilności
W komunikacie jest napisane "lipiec/sierpień". Zabezpieczyli się - nawet jeśli za 11 miesięcy nam dostarczą OTA, to wszystko będzie ok :]
 

kdldz

Zadomawiam się
Nie wiem jak wy, ale ja nie dostalem ani jednej aktualizacji OTA od jakiegos pol roku - ostatnia wersja jaka u mnie przyszla OTA to 1.7.x.

Ostatnio cos mnie tknęło i chciałem sprawdzic czy mam wlaczone automatyczne aktualizacje - okazuje sie ze nie. Nie moge tez ich wlaczyc (przycisk nie reaguje) ani ustawic harmonogramu (nie da sie zapisac). Na zagranicznym forum znalazlem dlugi watek (125 stron) na ten temat: https://www.macheforum.com/site/threads/ota-1-7-1-stuck-anyone-else-have-issue-updating.10071

Najwyrazniej to jakis blad ktory pojawia sie po aktualizacji 1.7.1 i jesli dobrze przejrzałem ten watek (nie czytalem dokladnie) to wymaga aktualizacji APIM u dealera. Oczywiscie jak bylem ostatnio na akcji serwisowej 21P22 (aktualizacja softu) to wgrali tylko te moduly, ktore sa wymienione w akcji serwisowej i nic innego - wiec APIM ciagle jest w starej wersji.

Także tego, może i kiedyś to trafi jako aktualizacja OTA, ale raczej nie do wszystkich :)

Ja już jestem tak zirytowany na mój okoliczny serwis, i forda, i to fiasko z HVBJB, że rozglądam się za interfejsami J2534 aby samemu aktualizować ten soft 🤷‍♂️
 

vwir

Pionier e-mobilności
Ostatnio cos mnie tknęło i chciałem sprawdzic czy mam wlaczone automatyczne aktualizacje - okazuje sie ze nie. Nie moge tez ich wlaczyc (przycisk nie reaguje) ani ustawic harmonogramu (nie da sie zapisac). Na zagranicznym forum znalazlem dlugi watek (125 stron) na ten temat: https://www.macheforum.com/site/threads/ota-1-7-1-stuck-anyone-else-have-issue-updating.10071
Witaj w klubie. Pomęczę mojego dealera o to gdy pojadę na klejenie dachu.

Ja już jestem tak zirytowany na mój okoliczny serwis, i forda, i to fiasko z HVBJB, że rozglądam się za interfejsami J2534 aby samemu aktualizować ten soft
A ja mam to gdzieś. Nie spodziewam się fajerwerków w nowym sofcie (to nie tesla). Po prostu jeżdżę autem i się cieszę. Jedyne co w końcu mogłoby zacząć działać to przycisk otwierania frunka na pilocie.
 

kdldz

Zadomawiam się
A ja mam to gdzieś. Nie spodziewam się fajerwerków w nowym sofcie (to nie tesla). Po prostu jeżdżę autem i się cieszę. Jedyne co w końcu mogłoby zacząć działać to przycisk otwierania frunka na pilocie.
Tzn. ja tez nie spodziewam sie bog wie czego w kwesti nowych feature. Mimo to, jest kilka drobnych rzeczy ktore mozna by miec (np. full screen carplay) czy rózne bledy ktore sa juz poprawione.

Realia wygladaja tak ze OTA nie dziala, w serwisie robią minimum które muszą, a każda taka wizyta to zmarnowane pół dnia na dojazdy i tłuczenie się taksówką (no bo aktualizacja softu to przeciez, ekhm, 2 dni roboty, auta zastępczego za darmo nie dają a nawet gdybym chciał zapłacić to i tak żadnego nie ma o ile czlowiek nie umówic się 2 miesiące do przodu...). Więc już chyba łatwiej kupic ten interfejs i przy piwku zrobic sobie to w weekend :)

No i o ile z auta jestem zadowolony (pomijajac obawy związając z HVBJB i tego jak to sie rozwinie) to w działającego frunka już chyba nie wierze, tym bardziej że wszystkie auta Job2 mają od dawna :)
 

deszczur

Zadomawiam się
A'propos ficzerów, to wczoraj natknęło mnie, żeby sprawdzić czy FordPass poinformuje mnie o niskim ciśnieniu w oponie.
Wypuściłem powietrze z opony prawie do zera, ale aplikacja niestety niczego mi nie wyświetliła. Owszem, po wejściu w "Pojazd>Status>Monitorowanie Ciśnienia Opon" była informacja, ale żadnego alertu "wyżej" :-( .
Wolałbym dostać pushupa, że "zeszło" mi powietrze, niż dowiadywać się o tym przychodząc do samochodu.
 

kdldz

Zadomawiam się
A'propos ficzerów, to wczoraj natknęło mnie, żeby sprawdzić czy FordPass poinformuje mnie o niskim ciśnieniu w oponie.
Wypuściłem powietrze z opony prawie do zera, ale aplikacja niestety niczego mi nie wyświetliła. Owszem, po wejściu w "Pojazd>Status>Monitorowanie Ciśnienia Opon" była informacja, ale żadnego alertu "wyżej" :-( .
Wolałbym dostać pushupa, że "zeszło" mi powietrze, niż dowiadywać się o tym przychodząc do samochodu.
A to ciekawe, bo "u mnie działa". Do tej pory zawsze przy wymianie/naprawie opon dostawałem alert w trakcie czekania. Raz pojawil sie tez w zwiazku wlasnie z usterka HVBJB (razem z paroma innymi alertami), mimo ze powietrze nie spadlo.

Czekales kilka minut ?


img_2143-jpeg.6175
 

Attachments

  • IMG_2143.jpeg
    IMG_2143.jpeg
    389,7 KB · Liczba wyświetleń: 175

deszczur

Zadomawiam się
tak, zaczekałem...
potem sprawdziłem w MCO i miałem 90.
żadnego info, na telefonie żony też. Sprawdzę raz jeszcze ;-)
 
Top