Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Fully Charged Live 2022
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="krzyss, post: 43464, member: 31"] Do smarta glownie pisze o modelu 453, miesci sie kazdy, nawet 2,1m, ale trzeba brac takiego z wyzszej wersji wyposazenia zeby fotele dalo sie opuscic. Naszym smartem smiga moja kobitka, 8km do pracy i 8 spowrotem. Po okolicy juz tylko nim jezdzimy bo wygodniej, wszedzie zaparkujesz, bagaznik jest wiekszy niz sie moze wydawac, my co prawda mamy wersje cabrio i ona troche w modelu 453 ma zle zaprojektowaną klapę, ale coś za coś. Smarty 453 glowna elektronike mają z ZOE. W zimie jak mialem gdzies dalej jechac (okolo 100km) to włączałem przygotowanie pojazdu do wyjazdu, wtedy grzeje kabine i baterie, wtedy 90-100km sie zrobi. Auto jest bezpieczne, bo smart wie jak robic maluszki aby przy wypadku nie poskładał się jak pudełko zapałek. Bateria jest 17,7kWh uzytkowe 16,7kWh. prawde mowiąc nie wiem kto dostarcza ogniwa do wersji 453... ale nie słychać aby coś się działo (znalazłem i baterię pochodzą od German Accumotive GmbH & Co. KG ale nie mam pojęcia co to za firma.). W poprzednich wersjach 451 w modelach z ladowarkami 22kW baterie sie przegrzewały zwłaszcza któraś cela była na to narażona. W modelu 453 jest chłodzenie płynem, może grzać i chłodzić baterię. Gwarancja na baterię i silnik tradycyjnie 8 lat, tylko nie wiem jaki limit km... Wady: - zarówno ogrzewanie jak i klimatyzacja naprawde lubią prąd :) jest tam grzałka 4kW - posiadam wersję z ładowarką 1f 4,3kW (mozliwe odblokowanie 7kW) - przy ładowarce 3f 22kW ze słupka w 45minut masz 90% baterii, ładowarki nie da się zmienić za dużo jest różnych elementów potrzebnych i to się nie opłaca - wersja EQ posiada twardsze zawieszenie niż zwykła spalinowa, i to czuć (mam koła 16" z profilem 45tył55przód) - to nie jest bardzo ciche auto, powyzej 110km/h jest głośno w środku - fabryczne skurzane siedzenia są bardzo twarde, ta skóra jest bardzo gruba Zalety: - bardzo przestronny, i właśnie osoby wysokie nie mają problemów. Wysoko sie siedzi jak w suv więc wygodniej się wysiada - jest tak zwrotny że czasem rozum tego nie obejmuje że można na tak wąskiej ulicy zawrócić - wszystko chodzi bardzo lekko, układ kierowniczy na postoju krecisz małym paluszkiem - wszedzie zaparkuje :D - mało zajmuje miejsca w garażu :) akturat dla mnie to duża zaleta bo mam taki garaż że ułatwia to chodzenie. To tak na szybko... Jak jestescie z Warszawy to zapraszam na kawe, pogaduchy, i przejażdżkę... co prawda macie smarty EQ w PANKU, ale tam jest najnizsza wersja wyposażenia i jednak jest różnica. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Fully Charged Live 2022
Top