Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Green Cell Habu Ładowarka Mobilna
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 121667, member: 127"] Tylko linka (przewód wielożyłowy). Drut (przewód jednożyłowy) już ma max prąd 33A. Innymi słowy - jeśli masz ładowarkę pokładową 22kW to minimalny przekrój kabla w ścianie to 6mm2. W przypadku jednofazowej ładowarki 7kW masz obciążone tylko dwie żyły, więc wtedy już na 6mm2 możesz puszczać 36A (dwie obciążone żyły). Z własnego doświadczenia - standardowe gniazda 230V nie wytrzymują na dłuższą metę obciążenia 16A, nie bez powodu powstało gniazdo green up. U mnie nawet 13A potrafiło mocno grzać styki. Natomiast jeszcze nie spotkałem się z nadpalonymi stykami w gnieździe 3f (czy to 16A czy 32A). Oczywiście mówimy o ładowaniu samochodu. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Green Cell Habu Ładowarka Mobilna
Top