Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
SZYBKIE stacje ładowania: GreenWay, Ionity, ...
Infrastruktura GreenWay, Orlen, Ionity, ...
GreenWay sprawa dla UOKIK
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="daniel, post: 90582, member: 885"] Jako klient GW pewnie mam syndrom sztokholmski, ale niska prędkość ładowania to nie zawsze wina ładowarki. Co jak Dacia Spring podepnie się pod 140kW? Czasem podjadę z zimną baterią i trudno. Teraz mam awarię ogrzewania i 100kW dawało max 47kW. W jakiś sposób samochód albo ładowarka powinna podawać jakiej prędkości żąda auto, a na jaką pozwala ładowarka. Właściwie wystarczy ta druga informacja, bo prędkość ładowania samochód podaje. Jeśli ładowarka 140kW pozwala na 70kW to sorry, ale 2*1,95 > 2,20 i ta sytuacja jest dla nich bardzo korzystna. Te same kilowatogodziny, a zarobek 2 razy większy i nadal im się to opłaca. Chyba że czegoś nie rozumiem. Dodatkowo zmniejszanie 50kW na 25kW przy dzieleniu łącza to też masakra, ale temat na inną dyskusję, bo przyłącze nie jest z gumy. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
SZYBKIE stacje ładowania: GreenWay, Ionity, ...
Infrastruktura GreenWay, Orlen, Ionity, ...
GreenWay sprawa dla UOKIK
Top