Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Grudniowa dostawa podąża ze wschodu.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Gurumotive, post: 24832, member: 433"] A Po co Ci mój VIN? Co knujesz? :D To nie tak do końca. Tesla szybko wdraża zmiany, ale szybko też je wycofują/ naprawia, jak podejrzewam.. VAG często gęsto palił jana, że wszystko jest GIT, że to nie podlega pod gwarancję.. a co drugi klient ma taki sam problem. Z serwisem wtedy się nie rozmawia w ogóle, bo oni się blokują na stwierdzeniu, że "wskazane zgłoszenie nie podlega pod roszczenie gwarancyjne. Trzeba wtedy wybrać: 1. Zostawiasz auto w salonie, tym samym twierdząc że nie jest naprawione. Jesteś bez auta i walczysz z importerem. 2. Odbierasz auto z serwisu, co oznacza, że zostało naprawione... ale po wyjeździe zgłaszasz awarię na drodze. Zawsze priorytetowo są traktowane (nie tylko w Tesli, czy w Vagu, ale wszędzie) zgłoszenia awarii które : - są zagrożeniem bezpieczeństwa - nie pozwalają dalej się poruszać pojazdem - wystąpiły nagle i nieprzewidywanie - wywołały panikę u użytkownika - wymagają natychmiastowej interwencji Zdarzenia można zgłaszać przez: - Aplikację/ stronę www - System w samochodzie - Mailowo - Infolinię Assistance (Tesla podaje numer do salonu w Ząbkach, czynny 8-20, ale nie odbiera XD) - Do Importera - Do producenta - Do CEO koncernu na Li Zgłaszając zdarzenie zawsze: - dokumentuj/ nagrywaj i archiwizuj każdą próbę kontaktu - rób zdjęcia oddawanego do naprawy pojazdu - jeśli są podstawy to zgłaszaj awarę/ zdarzenie, a nie roszczenie gwarancyjne od razu Pilnuj jak auto pakują na lawetę, bo wtedy nie obowiązuje Cię Twoje AC, tylko OC laweciarza. Jak coś uszkodzi, to będzie szedł w zaparte, że to nie on. Nigdy nowego auta nie naprawiaj na własną rękę. Po to jest gwarancja. Potem coś się grubiej sypnie, po Twojej naprawie, a ASO odmówi naprawy, bo było dłubane, Ja w Vagu pracowałem od 2015 roku, więc od TSI 211. Sprzedałem takich aut kilkaset. W jednej flocie na 100 Golfów 5 piło olej, ale nie wiecej niż 1l/10000km, więc bez dramy. Wcześniejsze TSI faktycznie były wadliwe, ale jeśli samochód był serwisowany cały czas w ASO, to producent partycypował w naprawie. Klient pokrywał 25%, koło 4k brutto go wychodziła wymiana silnika. To były Octavie 2 1.8 TSI. Dlatego warto było raz w roku przyjechać na ten przegląd do aso.. Szczególnie, że Skoda nie była droższa od Pana Heńka. Nie wiem OCB. Jak się odpala odmrażanie? Żyjesz sentymentami. Ile ja czasu straciłem na negocjacje z klientami. Ceny powinny być sztywne. To już jest wybitnie głupie stwierdzenie. Jak bym się chciał pie*olić z naprawami, to bym dalej Sierrą latał. Niech ten Boś da dopłaty do leasingów normalnym firmom finansującym, to się oddeleguje jakiegoś znajomego leasingowca, nawiąże relacje z jakimś wydawaczem z salonu i się ustabilizuje sytuacja. Po drugiej stronie też są ludzi. Bardzo ładnie. Co do Chińczyków, to NIO podpisało umowę whitelabelową* z Leeseplanem w Norwegii. W zeszłym tygodniu. To drugi whitelabel Chinioli w EU. Wcześniej było MG z Santanderem, ale Norweski UOKiK tam wparował, bo oprocentowanie było reklamowane jako stałe, a przy podwyżce stóp procentowych korony, klienci dostali większe faktury. Temat dotyczył SCM jako finansującego Forda, MG, Tesli. Nio ma się pojawić w przyszłym roku, oferując do 150kwh baterii, którą masz w modelu baas. Battery as a service. Chodzi o to, aby za 10 lat bateria powróciła do producenta. W sumie niegłupie, bo obniża cenę na FV. Auto pewnie będzie dłuższe 10 cm od modelu S, osiągając 5.1 metra. Schell+ Leeseplan jako partnerzy strategiczni. 🤔 Ciekawe czy inne Chińczyki pójdą tą samą drogą, czy podobną, czy też kompletnie inną. [URL unfurl="true"]https://elektrowoz.pl/auta/nio-w-norwegii-sprzedaje-suv-a-nio-es8-niemcow-woli-kusic-sedanem-nio-et7/[/URL] [MEDIA=youtube]89Q4OacZlWE[/MEDIA] A już teraz w ofercie a Norwegii jest SUV, 5.0 metra długi. [MEDIA=youtube]THSsspz_6ts[/MEDIA] Myslicie, ze wymienna bateria to hit czy kit? [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Grudniowa dostawa podąża ze wschodu.
Top