Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Grudniowa dostawa podąża ze wschodu.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
[QUOTE="Robmal, post: 26776, member: 32"] Cześć. Historyjka ze zmiany opon. Mam w pobliżu wulkanizatora. Jeżdżę tam od kilku lat. Kupiłem pady do podnośnika i stwierdziłem, że podjadę TM3. Po pierwsze szok dla pracowników - nigdy nie widzieli T. Wpuścili mnie na podnośnik, wiecie taki wysuwany z podłogi ale wystający ponad nią. Przejeżdżam do przodu i nagle hałas. Przednie koło zjeżdżając na dół obniżyło auto i zerwałem przedni chlapacz. K..wa 3 dniowe auto. No dobra spinki się wysunęły jakoś udało się go poskładać. Mówię im, że mam pady (szok ale po co) i mają je włożyć w punkty mocowania a potem podnieść samochód. Działają, pady włożone ale jest kolejny problem. Zostało tak mało przestrzeni, że nie mogą wsunąć łap od podnośnika - auto jest za nisko. Konsternacja i nowy pomysł, mam podjechać na inne stanowisko. Tam mają inny podnośnik wysuwany z podłogi, który tak nie wystaje. Dobra powoli wycofuje (pamiętam o wyrwanym wcześniej chlapaczu) i jadę na wskazany podnośnik. Zabawa od nowa, pady zamontowane - podnoszą auto. Podnoszą i nie dają rady. Podnośnik ma za małą moc. Nie może unieść Tesli (M3 RWD). Pomagają mu więc podpompowując pieskiem. W końcu podnośnik rusza w górę. Ja w strachu czy utrzyma auto. Na całość tracę godzi