Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Gwarancyjna wymiana baterii 40 kWh w Leafie 2019
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Hermes, post: 156523, member: 3284"] Normalnie jakbym widział swojego Leafa, tylko z ponad 4x mniejszym przebiegiem. No i u mnie maksymalne różnice to zaobserwowałem ok. 400 mV. Tak w ogóle to to nie zajmowałbym się już Astarą, gdyby nie zrobili takiego potężnego afrontu i zwrotu o 180'C w prostej, jak mi się wydawało, kwestii zaświadczenia o wymianie baterii. No ale to, co tutaj usłyszałem - tłumaczy w pełni ich zachowanie. Było to tak: Jak już przyszedł moment wystawiania "zaświadczenia", to poszli do prawnika z pytaniem jak to napisać. A prawnik zażądał wszystkich dokumentów dot. sprawy i po przeczytaniu za przeproszeniem z.ebał ich, że tak głupio robią. Zabronił wystawienia takiego dokumentu. [B]Ale...[/B] Ale ja mam całe stado nie tylko korespondencji z Astarą potwierdzającą wymianę (bateria zamówiona, bateria jedzie, bateria dojedzie w tym dniu do nas), a także smsy z kierownikiem serwisu o takiej samej treści plus: "bateria dojechała", "bateria zamontowana", "rejestrujemy baterię" itd. Do tego z Astary jeszcze, że "bateria całkowicie nowa a nie regenerowana fabrycznie". I jeszcze mam nagrania z zasilanej niezależnie kamery tylnej: przednią odłączyli - ale z tylnej mam masę nagrań :) Tak się dzieje, jak ktoś kto uważa się za cwaniaka, natrafi na większego: zawsze kiedyś kosa trafi na kamień :) Jeśli chodzi o dane historyczne - to zamieszczam foto. Co ciekawe(?) wymieniono 1 i 48 moduł: skrajne pod tylną kanapą z tego co pamiętam. Hx 97,94% - już nie pamiętam, co dokładnie ten parametr oznaczał... rezystancję? Co do ładowań to taka informacja: - ładowania szybkie powiedzmy, że jak już się nauczyłem, to ok. 3/4 były krótkie: np. od 20 do 60% maksymalnie lub nawet czasami 40-65%; częstsze ale bardzo krótkie postoje. - ładowania z wallboxa: co najmniej podzielić przez 2 (czyli połowa), bo od zawsze mam ustawiony timer na II taryfę w planie G12w. A jak wiadomo po podłączeniu na kilka sekund ładowanie rusza, a potem jest przerywane (timer) i rusza dopiero o określonej godzinie :) - nie ładowałem na codzień do 100%, tylko przed dłuższą trasą (powiedzmy, że 95% ładowań do ok. max. 90-92%, bo tak mi Wallbox wtedy ustawiłem, żeby kończył) - nigdy nie stał długo ze stanem 100%; na lotnisku jak go na tydzień zostawiałem, to przy stanie aku ok. 50-60%, - ...chociaż nie wiem, co się działo z autem od momentu produkcji w 2019 do sprzedaży wiosną 2020. Jak auto kupowałem, to miało SOH ok. 98%, a nowa bateria przy odbiorze teraz miała 99,82% :) Byłem 2x w Chorwacji ok. 1100 km. Wtedy bateria się przegrzewała książkowo, jednak były to czasy darmowych ładowarek, więc jak to mówią "coś za coś" :) Prędkość na takiej trasie na tempomacie max. okolice 100 km/h. [ATTACH type="full" alt="1.png"]17836[/ATTACH] [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Gwarancyjna wymiana baterii 40 kWh w Leafie 2019
Top