Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
FORD
Ford Mustang Mach-E Forum • Mach-E / 4 / X / 4X
Harmonogram Ładowania
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 65079, member: 127"] Rozumiem, że w okolicy stado fotowoltaik? No to zapewne dlatego ustawili tak niskie napięcia. U mnie zrobili to nawet na mój wniosek. Bo wtedy latem jest miejsce na to, żeby falowniki się nie wyłączały z powodu zbyt wysokiego napięcia. Kolega tutaj kiedyś podsyłał - możesz po prostu postawić stabilizator napięcia przed wallboxem: [URL]https://allegro.pl/oferta/stabilizator-napiecia-avr-pro-15kva-trojfazowy-3-12697463658[/URL] Albo zrobić tak jak ja - wywaliłem bebechy wallboxa, zostawię z niego tylko obudowę i kabel z wtyczką, a dam sterownik, który ma w głębokim poważaniu napięcia. Mój drugi wallbox nie sprawdza napięć tylko przekazuje dalej to co jest w sieci i wszystko działa perfekcyjnie. Ani mustang ani leaf nie marudzą. Auta elektryczne mają tak naprawdę bardzo szeroki dozwolony zakres napięć, które przyjmują na wejściu. Z tego co pamiętam to kolega który to testował zjechał do 180V i leaf nadal się poprawnie ładował. Nie sprawdzałem, ale podejrzewam, że tak naprawdę wszystko z zakresu 230V (europa) do 110V (USA) by przeszło. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
FORD
Ford Mustang Mach-E Forum • Mach-E / 4 / X / 4X
Harmonogram Ładowania
Top